Re: Pingwinaria

Było to tak, Sun, Mar 24, 2002 at 11:03:14PM +0100 Adam Byrtek napisał do mnie coś takiego:
> Moze w ramach odpoczynku od spraw technicznych - byliscie moze na
> Pingwinariach? Jesli tak, podzielcie sie wrazeniami - ja niestety nie
> dotarlem. Czy byly jakies 'akcenty debianowe'?
Ja bylem...

Szczerze mowiac, tegoroczne pingwinaria (wg. mnie) byly o wiele lepsze niz w zeszlym roku (w Szczytnie). Duzo zeczy sie wydazylo, nowy zarzad PLUG (w koncu po kilkunasty probach, po latach  :) udalo mi sie zapisac do PLUG'u, odkad jest nowy zarzad...), zalorzenie RWO... ale o tym i innych mozecie poczytac na linuxnews albo na 7thguard'zie...
Co do debiana i akcentow debianowych. Jakos cz(u|o)lem sie osamotniony... Wszedzie slackowcy, (sic! nawet duzo bylo FreeBSD'owcow !!!), co sie nie odezwalem, slyszalem wokolo debian sux (FreeBSD'owcy) !! debian ssie (Majaka z linuxnews)... Swiete wojny mnie nie interesoja, przyjechalem zeby porozmawaic o Linux'ie ...

(btw. jakby slack byl taki swietny, to by pkot, razem z innymi nie robili teraz tfuj.slack i po nocach nie pisali packware ... taka moja dygresja...)

Co do akcentow, to chyba tylko PLD'kowcy, kiedy mozili o przeportowanym apt na rpm'y...
--
|-+-[ Robert Olejnik ]-+-[ olej@pentagon.eu.org ]-+-^ 166496 Linux user ^-+-|
|-+-{  infoludek.pl  }-+-{ olej@infoludek.pl    }-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-|