Re: Pliki w /var/cache/apt/archives/

Dzieki za pomoc, faktycznie wystarczylo mkdir
/var/cache/apt/archives/partial. Ale skoro juz zaczalem sie pytac, to ide
dalej. Gdy instalowalem system wrzucalem praktycznie wszystkie pakiety z
dokumentacja. Teraz katalog /usr/share/doc zajmuje mi calkiem sporo
miejsca, ktore wolalbym zwolnic na cos innego. Jak mozna wylistowac
wszystkie pakiety doc zainstalowane w systemie. Potem moglbym wywalac je
sobie po kolei, ale nie moge sie dobrac do tego jakie mam
zainstalowane. Wiem, ze moglbym to zrobic dselectem, ale wolalbym recznie
apt-getem, bo dselect dziwne rzeczy mi czesto wypluwa. No nic, z gory
dzieki za pomoc.

Krzysztof Urbanski.

PS: A tak wogole to przy instalacji niektorych programow apt-get instaluje
zarowno ten program, jak i czesc potrzebnych mu bibliotek. Czasami jest
tak ze instaluje sie jakis pakiet, ktory instaluje ze soba pakiet-data i
jeszcze pare innych pakietow z zaleznosci. Potem gdy odinstalowywuje sie
sam pakiet, zarowno pakiet-data jak i tamte inne pakiety pozostaja. Jak wy
radzicie sobie z tym?

--
krst@linuxpl.org