Pliki w /var/cache/apt/archives/

No wlasnie... przed chwila popelnilem dosc ciezka gafe. Zauwazylem ze w
owym katalogu jest dosc duzo skladowanych debow i poniewaz brakowalo mi
miejsca na dysku postanowilem je usunac. Ale zamiast usunac same deby
zrobilem rm -rf * i teraz mam bol, bo apt-get wypluwa mi komunikat

krst:/home/krst# apt-get update
E: Archive directory /var/cache/apt/archives/partial is missing.
E: Tried to dequeue a fetching object

Czy wie ktos moze jak odbudowac to, co popsulem? A tak na przyszlosc, to
jak czyscic zawartosc tego katalogu? Nazbieralo mi sie tam cos kolo 300 Mb
i z racji tego, ze mam dosc maly dysk nie moge sobie pozwolic na takie
skladowanie pakietow. Czy trzeba te pliki tymczasowe usuwac recznie, czy
jakims narzedziem. dselect z tego co pamietam pytal sie chyba czy ma
wyrzucic sciagniete pliki, ale od jakiegos juz czasu sciagam wszystko
apt-getem i juz sie mnie nie pyta (chyba ze gdzies zaznaczylem, zeby sie
domyslnie nie pyta, dawno bylo i nie pamietam). No nic, bede szukal, ale
jakby ktos od reki wiedzial co moglbym zrobic, to bede wdzieczny.

Krzysztof Urbanski.

--
krst@linuxpl.org