Re: wytlumaczenie po co ten reboot ;)

łukasz <azazello@civ.pl> writes:

>  witam
>
>  dzieki za pomoc z tym rebootem o 6 rano :).
>  a po co on??? w sumie to sam nie wiem. po prostu kolega poprosli mnie
>  zebym sie dowiedzial czy da sie cos takiego zrobic. a chodzi o server
>  w powiatowym oddziale geodezyjnym. tam jest postawiony Mandrejk i
>  podobno po calym dniu pracy ( przez 9 godzni jakies 10GB danych przez
>  server przechodzi ) zatyka sie. tak to mniej wiecej wyglada.

To raczej warto by sprawdzić jaki program się 'zatyka' i restartować
tylko ten program. No, ale rozumiem że żadnego administratora w
pobliżu nie ma, zrobienie ps jest trudne etc.

Chwała wydziałowi geodezyjnemu za używanie Linuxa...

--
( Marcin Kasperski   | You have the right to peace, fun, and productive      )
( http://www.mk.w.pl |            and enjoyable work. (Beck)                 )