Re: problem z połączeniem ssh

> To poprosimy o szczegoly:
>
> - wersja OS i SSH na kliencie i serwerze
> - komenda uzyta do polaczenia
> - zrzut debuga klienta i servera wywalanego w czasie polaczenia
>
> na pierwszy rzut oka wyglada na brak kompatybilnosci w protokolach serwera
> i klienta (SHA-1?) powodujace niezrozumienie MACa (Message Authentication
> Code)...

Dziekuję za zainteresowanie ale problem się rozwiazał (prawie sam) okazało
sie ze to wina sterownika karty sieciowej.

Swoją drogą dziwne że problem pojawił się na sterowniku 8139too który jest
z tego co czytałem na liście lepszym rozwiązaniem dla karty realteka niz
ster rtl8139.

Niezbadane są wyroki...

Pozdrawiam
LIFTer