wytlumaczenie po co ten reboot ;)

 witam

 dzieki za pomoc z tym rebootem o 6 rano :).
 a po co on??? w sumie to sam nie wiem. po prostu kolega poprosli mnie
 zebym sie dowiedzial czy da sie cos takiego zrobic. a chodzi o server
 w powiatowym oddziale geodezyjnym. tam jest postawiony Mandrejk i
 podobno po calym dniu pracy ( przez 9 godzni jakies 10GB danych przez
 server przechodzi ) zatyka sie. tak to mniej wiecej wyglada.

 pozdrawiam, łukasz
 22 marca 2002, 17:04

 "Zadziwiające ile rozkoszy może dać blondynka z IQ równym 70"
                                            Ginger "Swordfish"