Re: dselect

>    Jestem poczatkujacy w swiecie debiana. Mam probem z dselect.
> Otó¿ nie umiem zainstalowac niczego z p³ytek (mam 3 CD). Jako ¼ród³o
> instalacji moge wybraæ: nfs, floppy i apt. Gdzie¶ czyta³em, ¿e mo¿e
> byæ kilka innych, m.in.cdrom. Tylko jak zrobiæ aby siê pojawi³?
> Z góry dziêkuje za odpowiedz.

Ale startujesz z CDROM'u ?
Jezeli tak to poprostu poganiaj instalatora enterem. On sam wszystko znajdzie.
Jezeli bedzie chcial inna plytke to Ci napisze np. **blablabla jakies numerki*** binary 1
to jest pierwsza plyta. Zorientujesz sie. Siudma nazywa sie Extra ;-))

W dselekcie nic nie zmieniaj na poczatku tylko przjdz od razu do select.

Marek.