Re: dselect

"Maciej" <m-maj@o2.pl> writes:

>    Jestem poczatkujacy w swiecie debiana. Mam probem z dselect.
> Otóż nie umiem zainstalowac niczego z płytek (mam 3 CD). Jako źródło
> instalacji moge wybrać: nfs, floppy i apt. Gdzieś czytałem, że może
> być kilka innych, m.in.cdrom. Tylko jak zrobić aby się pojawił?
> Z góry dziękuje za odpowiedz.

cdrom może być jednym z źródeł dla apt. Chyba najwygodniej jest
zostawić na chwilę dselecta, włożyć płytkę, napisać apt-cdrom, włożyć
drugą, napisać apt-cdrom, (...) Potem uruchomić dselecta i wybrać
update.

--
( Marcin Kasperski   | If information is written down two ways, one of the   )
( http://www.mk.w.pl |   versions will soon be out of date. (XP practices)   )