Re: /var/tmp

Dnia sob 16. marzec 2002 23:00, dormiotor napisał:
> czołem
>
> jak to jest z /var/tmp
> zauważyłem, że nie jest on czyszczony na starcie systemu w
> przeciwieństwie do /tmp (mam w /var/tmp/ plik z lutego)
>
> jak to powinno być i dlaczego tak, a nie inaczej?
> pozdr.

W standardowej instalacji Debiana 2.2 /tmp powinien byc czyszczony. Zobacz,
czy w katalogu /etc/rcS.d masz link do pliku ../init.d/bootmisc.sh.
Jezeli jest to sprawdz czy w tym pliku jest czyszczenie katalogu /tmp. U mnie
wyglada to tak:

[ "$VERBOSE" != no ] && echo -n "Cleaning: /tmp "

if [ "$TMPTIME" = 0 ]
then
        TEXPR=""
else