Re: 2 GB RAM?

> Co¶ ty taki tajemniczy? Jak mamy Ci pomóc, je¶li nie powiesz dlaczego
> nie ³aduje tych sterowników z ramdysku?

Nie moge powiedziec, bo sam nie wiem. Normalnie powinien wypisac tekst w
stylu RAMDISK: compressed image found at block 0. W moim wypadku wogole nie
ma tej linijki. Wiem tylko ze kernel ma wkompilowana obsluge ramdysku i sam
pliki initrd jest stworzony poprawnie.

> Zawsze mo¿na chyba wkompilowaæ bezpo¶rednio w j±dro obs³ugê urz±dzenia,
> na którym jest g³owny system plików...

Niestety wlasnie nie zawsze. Adaptec nie dostarczyl zrodel sterownikow do
linuxa a to co dal mozna najwyzej wstawic jako modul i nie daje to zadnych
efektow. Potrzebne sa sterowniki AIC7xxx oraz dpt_i2o.

JP