Re: Qmail - wazna kwestia

On Fri, Mar 15, 2002 at 07:14:16PM +0100, Marcin Kasperski wrote:
> Przecież adres pocztowy i konto POP/IMAP nie muszą się tak samo
> nazywać - i często nazywają się różnie (niezależnie od tego jakiego
> serwera poczty używamy). Ktoś, kto dostaje pocztę jako
> m.mateusz@domena1.pl może się logować via POP/IMAP jako 'moradulski' a
> ktoś kto dostaje m.mateusz@domena2.pl jako margoth...
Mozna tez uzyc np. vpopmail-a, wtedy logujac sie via pop3 podajesz jako
login np: mateusz%domena1.pl, vpopmail jest dostepny w paczce i z tego
co pamietam aktualnie nazywa sie juz vchkpw.

Pozdrawiam Adam.
--
( Adam Kruszewski         phantom@debian.org.pl )( BLUG member : 0x00003 )
( a strange game.                               )( Linux user  : 0x20FE7 )