Qmail - wazna kwestia

Witam.

W nawiazaniu do dyskusji o cyrus-imap.

zalozenia serwera smtp+pop:

odpowiedz:
> te trzy rzeczy mozna uzyskac w qmailu nawet bez stosowania
> jakichkolwiek  rozszerzen

Wazne pytanie:
Jest tylko jedna sprawa ktorej nie jestem pewien. A co jest jesli mamy
sytuacje taka

m.mateusz@domena1.pl
m.mateusz@domena2.pl

i teraz jesli wysylamy maila na te adresy to rozumiem ze smtp czyli nasz
qmail da sobie z tym rade ale jakim cudem pop3 czy imap ma wiedziec jak
weryfikowac usera i gdzie szukac poczty. Przeciez w rozmowanie klienta pop
i serweras pop nie ma informacji pod jaki adres/nazwe wolamy (tak jak w
http). Da sie to zrobic??? Przeciez serwer musi wiedziec gdzie szukac
poczty a co najwazniejsze musi rozpoznac ktory user m.mateusz jest tym
ktory sie loguje.

Jak to sie da zrobic to spedzam weekand na poznaniu podstaw qmaila i exim
wylatuje od zaraz.

Mateusz.