Re: problem z exportem obrazu

On Thu, Mar 14, 2002 at 11:47:12AM +0100, Mirek Grochowski wrote:

> 	Witam.
>
> Mam nastepujacy problem i nie mam pojecia jak sobie z nim poradzic.
> robie tak:
>
> xhost + zdalny.host
> ssh user@zdalny.host
> export DISPLAY=lokalnny.host:1
> xclock   (dziala)
> xterm    (dziala)
> inne programy rowniez dzialaja

Z tego wynika, ze Xserver wie na ktorym display'u ma sie wyswietlac,
czyli eksport obrazu dziala.

> [...]
>  AD3C410  LICENSE OK
>  *** OPTIONAL LICENSES REQUESTED ***
>  GPAC410  LICENSE OK
>  MUMC410  LICENSE OK
>  ***** LICENSING CONFIGURATION *****
>  PRODUCT GRANTED AD3C410  =
>  CATIA.Mech.Advanced Product Design Configuration
>  PRODUCT GRANTED GPAC410  =
>  CATIA.Generative Part Analysis Add-on Configuration
>  PRODUCT GRANTED MUMC410  =
>  CATIA.MFG.Multi-Axis Machining Add-on Configuration
> Warning: Cannot convert string
> "-iso101k-fixed-medium-r-normal--20-200-75-75-c-100-iso8859-1" to type

Z tego widac, ze na zdalnym komputerze brakuje czcionek, ktorych rzada
CATIA. Byc moze w parametrach wywolania albo w opcjach czytanych z pliku
( .catiarc ? ) da sie ustawic czcionki z jakich ma korzystac.

ljw

Lukasz Walewski, lawa@coi.waw.pl