Re: Instalacja woodego

On Thu, Mar 14, 2002 at 10:15:48AM +0100, Michal Budzowski wrote:
>     W³a¶nie jej dokona³em, podczas trwania ni z gruszki ni z pietruszki
> pojawia³ mi siê komunikat "neighbour table overflow" oraz przy piewszym
> kr¹zku instalacyjnym
>
> Illegal request -- (Sens key = 0x05)
> Illegal mode for this track or incompatible medium --(asc = 0x64) // czy
> cos nie tak z p³yt¹
>
>     Przy instalacji wybra³em programik taksel, nie wiem czy siê wszystko
> dobrze zainstalowa³o bo X nie chc¹ ruszyæ mimo, ¿e wybra³êm desktop

Kiedys przy instalacji potato tez mialem taki problem, t.j. jezeli
wybralem jakies dodatkowe pakiety oprocz `base system' to proces instalacji
sie wykladal - i o ile pamietam, tez podejrzewalem wtedy CD-ROMy.
Jezeli natomiast instalowalem najpierw tylko podstawowe pakiety,
a potem, po wystartowaniu swiezego systemu doinstalowywalem cala reszte
dselect'em to bylo ok.

> envirovment, no i nie mogê zainstalowaæ mc, w dselect go nie znalaz³em a
> przy apt-cache search mc dostajê tylko jakiegos gmc. apt-get install mc
> tez nie hula. Wdziêczny by³ bym wielce za jakie¶ sugestie.

Jezeli chodzi Ci o `Midnight Commander', to pakiet gmc wlasnie go zawiera.

pozdrawiam,
ljw

Lukasz Walewski, lawa@coi.waw.pl