exim & amavis

Witam

Mam zainstalowanego exima z amavisem. Jest to ta wersja perlowa (ostatnia).
ustawienia exima sa takie jak to jest podane w opisie instalacji amavisa.
Jednakze od czasu do czasu kiedy ktos wysyla mi maila na serwer do kogos ktos nie ma u mnie skrzynki generowany jest blad.
informacja o np nieistniejacym koncie jest wyslana do nadawcy maila
a potem zostaje jeszcze router amavisa... i tu pojawia sie wtedy problem, bo on wyrzuca mi cos takiego:

2002-03-13 23:35:26 <Mail@nadawcy>: amavis transport failed: Child process of amavis transport returned 255 (could mean shell command ended by signal 127 (Unknown signal 127)) from command: /usr/sbin/amavis
*** Frozen (delivery error message)

i kopia listu nadawcy zostaje mi w kolejce zamrozona. Dziennie musze kilka razy ja czyscic..

kiedy konto istnieje router amavisa dziala poprawnie i nigdy nie zostawia mi kopii, zostawia CZASEM kiedy konto nie istnieje..

Czy ktos wie o co tu moze chodzic? bo w zrodelkach amavisa nie ma nigdzie zwrotki bledu nr 255

Pozdrawiam
Basia