sprzent

HI! Chciałbym się dowiedzieć:
A ) czy mój sprzęt będzie bez problemów działał na Debian potato 2.2r5
Mój sprzęt: Pentium 4 1,7 GHz ; płyta główna Shuttle AV40 DDR P4x266 ; karta
graficzna ATI Radeon 8500 64MB DDRAM DVI/TV-OUT OEM ; karta dźwiękowa Mint 6
kanałów PCI ; DDRAM 512MB ; DVD Samsung 16x/48x ; modem INTEL HaM Data Fax
Modem.
B ) jeśli w/w sprzęt będzie działał chciałbym się dowiedzieć jak go
skonfigurować (lub proszę o podanie miejsc w necie gdzie są materiały na ten
temat), głównie interesują mnie moduły, konfiguracja dla XFree86 i czy
standardowe jądro (to dostępne w dystrybucji na CD, chyba  2.2.19) będzie w
pełni obsługiwalo w/w sprzęt.
Dziękuję
my mail:
f1313@wp.pl