Re: Cyrus-imap

Sylwester Hendzel <sylwek@loleq.freak.pl> writes:

> [...]

Poczta w mojej firmie (dla parudziesięciu osób, mailujących
intensywnie) na tym chodzi od prawie dwóch lat i problemów jak dotąd
nie było.

> Uzywalem - byl ok... Ale bardziej spodobal mi sie courier, nie ma
> nawydziwiane z formatem skrzynki (Maildir), cyrus uzywa jakiegos
> swojego wynalazku, jest to chyba bardziej zblizone do mailboxa (ale
> nie jestem pewien na 100%).

Eee, bliższe maildirowi (każdy list w osobnym pliku).

> Poza tym wydaje mi sie ze courier smiga szybciej niz cyrus -
> wrazenie z webmaila na squirrelu.

Nie wiem, trzeba by mierzyć. Nie miałem nigdy powodów do narzekania na
Cyrusa.

Jeszcze parę dopisków:
- cyrus ma bardzo naturalnie zrobione 'konta poczty bez kont
  systemowych' (czego zwykle chcemy)
- do cyrusa można dołączyć websieve i ludzie mogą via WWW ustawiać
  sobie przy pomocy prostego klikanego interfejsu ustawiać reguły
  rozkładania poczty po folderach, kasowania, forwardowania etc
  (twardziele mogą robić to w języku sieve)
- (apropos drugiej opcji) Courier IMAPa można używać także do
  udostępniania Maildirów zarządzanych przez qmaila.

--
( Marcin Kasperski   | Working overtime sucks the spirit and motivation      )
( http://www.mk.w.pl |               out of a team. (Wells)                  )