Re: dziwny oroblem z mount i nie dzialajaca quota - powtorka

On Tue, 12 Mar 2002, Basia Nowak wrote:

> [...]
> pozwolic juz ;)))
> poniewaz dostalam lepsze dyski to wymienilam serwer.. zamiast seagate
> pojawil sie maxtor... problem znikl i sie juz nigdy nie pojawil.
> nie sadze by to byla wina macierzy. to samo mial moj kolega :
> PIII+512M ramu + ABIT + 20G hdd (seagate) i juz bez scsi... po wymianie hdd
> na inny problem znikl a serwer ma juz uptime blisko 100 dni i nie ma
> problemow. raz w miesiacu  tylko quotacheck i juz...
>
> a moja rada taka: przygladnij sie sprzetowi jaki masz. moze cos z nim nie
> tak jest... sprobuj wymienic kernelik np na 2.2.20.. zawsze mialam jakis

Hmm, sprzet to jest juz tak wytestowany ze znam go na pamiec  :)
Fak moze cos z kernel, sprawdze 2.4.17, chyb ajeszcze mi zostal :)
dziaki za info

a tak BTW
to jakich plkow uzywacie do quity ?
quota czy aquota ?
jak nie mam zadnego to quotachek zrobi aquota ale quotaon sie wysypie i
powie ze nie zaalazla plikow quota.user|group
nie i ma sily aby ja zmusic do czytania aquota :(
mimo ze w manualau jest napisane ze czyta