Re: Cyrus-imap

> JH wrote:
>
> Prosze Sznowne Grono o refleksje, zle lub bobre opinie !
> Z tego co zdazylem sie zorjetowac to niezly kombajn ale ...
> moze ktos mial inne doswiadczenia lub jest zaproponowac cos lepszego.

Uzywalem - byl ok... Ale bardziej spodobal mi sie courier, nie ma
nawydziwiane z formatem skrzynki (Maildir), cyrus uzywa jakiegos swojego
wynalazku, jest to chyba bardziej zblizone do mailboxa (ale nie jestem
pewien na 100%). Poza tym wydaje mi sie ze courier smiga szybciej niz
cyrus - wrazenie z webmaila na squirrelu.