Re: pytanie

On Tue, Mar 12, 2002 at 03:19:30PM +0100, Grzegorz Dlugajczyk wrote:
> czasu zainstalowałem na serwerze system Debian i zrobiłem awaryjna
> dyskietke z obrazem jadra.Ale niedawno stwierdziłem ze owa dyskietka
> została zagubiona.Problem moj polega na tym ze nie jestem w stanie
> zrobic obrazu jadra na dyskietkę(za mało mam jeszcze wiedzy na ten

$ cp twojejadro kopiajadra
$ rdev kopiajadra /dev/hda1
$ dd if=kopiajadra of=/dev/fd0 bs=1k

Gdzie /dev/hda1 to system plikow root do pomontowania przy starcie.
(pisze z pamieci, ale powinno zadzialac...)

Oczywiscie to najbardziej prymitywne rozwiazanie, na dyskietce nie
bedzie lilo ani systemu plikow root.

Druga mozliwosc - sciagnac Debianowe dyskietki starowe (gdzies na ftp
w boot-floppies) i zgrac obrazy na dyskietke...

Trzecia, nieco bardziej pracochlonna metoda, to lektura:
http://www.jtz.org.pl/Html/Bootdisk-HOWTO.pl.html

 % ,  | ;_ |  `)   ;  . \     : Adam Byrtek, alpha@irc.pl, alpha@debian.org
/__`__: ___. :-__^_|__`__\    : gg 1802819, pgp 0xB25952C0 TMTOWTDI