Re: cvs...

On Tue, Mar 12, 2002 at 11:45:57AM -0000, olej@pentagon.eu.org wrote:
> Mam pytanie, czy jest jakiś program, który tworzy changelog'a dla
> pakietu debiana na podstawie logów cvs'a (cos jak rcs2log, tylko w
> formacie changelog'e debiana)?

Mala uwaga, changelog Debiana (debian/changelog), jak sama nazwa
wskazuje, jest changelogiem zmian w pakiecie Debiana, a nie wersji
'upstream' - ktora zreszta moze posiadac swoj wlasny changelog, w
dowolnym formacie.

A wiec zdecydowanie nie powinienes tam wrzucac logow CVS!

Zeby bylo bardziej oficjalnie, poszukam zaraz w Debian Policy...
Jest:

   5.3 debian/changelog

   This file records the changes to the Debian-specific parts of the
   package.

http://www.debian.org/doc/debian-policy/ch-miscellaneous.html#s-dpkgchangelog

 % ,  | ;_ |  `)   ;  . \     : Adam Byrtek, alpha@irc.pl, alpha@debian.org
/__`__: ___. :-__^_|__`__\    : gg 1802819, pgp 0xB25952C0, TMTOWTDI