Re: ATI Rage Pro i mpeg w Potato

On Mon, 11 Mar 2002, Marcin Landowski wrote:

> 	Mam kartę graficzną ATI Rage Pro z 4 MB na pokładzie bez
> możliwości powiększenia. Karta jest poprawnie wykrywana przez
> konfiguratory X-ów we wszystkich Linuxach i przydzielany jest jej
> server Mach64 (na svga też chodzi dobrze, mozna powiedzieć
> identycznie). Poza tym mam na pokładzie 64 MB RAMu.
[ciach]
> 	Czy da się w ogóle tą kartę pod Linuxem (Potato jeżeli to
> możliwe), zmusić do normalnej pracy?

Wydaje mi sie, ze w ziemniaku bedzie to dosyc trudne, ziemniak standardowo
uzywa Xfree-3.3.6, ktore nie sa szczegolnie wydajne. Proponuje przesiadke
na Xfree-4.x a na pewno zobaczysz roznice.
Jesli chodzi o odtwarzacz to proponuje zainteresowac sie mplayer'em, jest
duzo wydajniejszy. http://www.mplayerhq.hu/homepage/

powodzenia
--
mirek