Re: Problemy z konfiguracja sieci

W jądrze 2.2.20 jest także 8139too można go wybrać przy kompilacji :)
Ja miałem inny problem, bo karta chodziła za szybko i nie chciała
linkowac się na 10M tylko i wyłącznie na 100M. Pomogły dopiero programy
do konfiguracji karty (sciągnięte gdzieś z sieci).
Pozdrowienia
Robert

Mateusz Mazur napisał(a):
Witam. W jadrze 2.2 nie ma ale w 2.4 jest modul do 8139 ktory w swojej nazwie ma litery "too" czy jakos tak. U mnie karta na 8139 na zwyklym module miala transfer (w fast ethernecie) rzedu 20-30 kb/s a na tym drugim smigalo tak jak powinno. Mateusz.
Witam
    niedawno przesiadlem sie na debiana i mam juz w swojej sieci
    postawiony serwer, ktory robi jako dhcp. Mam u siebie
    zaistalowana karte sieciowa LG GoldStream LNIC-10/100A i w czasie
    instalacji debiana podaje zeby do jadra dodal Realtek RTL8139.
    Pozniej przy konfiguracji sieci ustawiam na dhcp a on mi na to:
    eth0: RTL8139 Interrupt line blocked, status ffff
    eth0: PCI Bus error 2900007
    Co moze byc powodem takiego zachowania. Jezeli wejde pod x to
    jezeli dam ./network restart czasami to dziala, czasami nie . Moze
    ktos pomoze?? Czy jest to wina mojej karty sieciowej czy moze zle
    skonfigurowanego dhcp na serwerze??