Problemy z konfiguracja sieci

Witam
     niedawno przesiadlem sie na debiana i mam juz w swojej sieci
     postawiony serwer, ktory robi jako dhcp. Mam u siebie
     zaistalowana karte sieciowa LG GoldStream LNIC-10/100A i w czasie
     instalacji debiana podaje zeby do jadra dodal Realtek RTL8139.
     Pozniej przy konfiguracji sieci ustawiam na dhcp a on mi na to:
     eth0: RTL8139 Interrupt line blocked, status ffff
     eth0: PCI Bus error 2900007
     Co moze byc powodem takiego zachowania. Jezeli wejde pod x to
     jezeli dam ./network restart czasami to dziala, czasami nie .
     Moze ktos pomoze?? Czy jest to wina mojej karty sieciowej czy
     moze zle skonfigurowanego dhcp na serwerze??
--
 Marceli                          mailto:marcelij@wp.pl