Kompilowanie pakietów na i686

  Hej

  Posiadam Durona 600 i tak się zastanawiam nad przekompilowaniem części
pakietów na i686 (gcc 2.95.4 nie ma arch=athlon ztcp). Koło roku temu jak
kompilowałem glibc-a to uzyskałem od razu pakiety standardowe i386 i od
razu paczki i686. Jak to teraz uzyskać przy aktualnej wersji?

No i jak masowo ustawić kompilację na i686? Wystarczy proste "export
CFLAGS=-i686" przed dpkg-buildpackage czyteż nie?

  Używam sida.

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

       When choosing between two evils I always like to take the one
       I've never tried before.
       		-- Mae West