Wirtualni uzytkownicy - cyrus + exim

Witam.

Szukam jakis podpowiedzi na temat wirtualnych uzytkownikow.
Tj. taki uzytkownik powinien miec tylko maila (SMTP powinien przyjmowac dla
niego poczte i wrzucac ja do odpowiedzniego katalogu - a raczej pliku a
pop3 i imap powinny pozwolic pobrac ta poczte)

Co do drugiego to "cyrus imap" bedzie odpowiedni ale nie wiem jak zachowa
sie exim nie majac folderow na maile i nie mogac pobrac listy uzytkownikow.
Zreszta sam cyrus tez jest zdrowo zakrecony i nie bardzo moge sobie
poradzic z integracja exim+cyrus ipam+cyrus pop3.

Jesli ktos ma jakiekolwiek doswiadczenie lub moze powiedziec cokolwiek na
ten temat bede wdzieczny. Wszelkie informacje beda dla mnie wazne.

Z gory dziekuje

Mateusz