Re: 畝r這RAMne XFree86

Marcin Juszkiewicz <marcinj@netbox.pl> writes:

> gnome-panel (typ menu posiada zegarek z pim-em (gnome-pim)) - dodajesz
> tasklist_applet i masz to co lubisz w KDE (alt-f2 nic mi nie mówi).

Ba! To jest najważniejsze! Naciskam Alt-F2 i na środku ekranu pojawia
mi się małe okienko w którym mogę wpisać polecenie do wykonania
(whatever, ja już głównie tego używam do odpalania aplikacji),
wyposażone w historię (i dopełnianie po wpisaniu części tekstu), do
tego opcję uruchomienia w terminalu. To oczywiście żaden unikalny
pomysł ale wariant zrobiony w KDE jest jakoś bardzo ergonomiczny.

--
( Marcin Kasperski   | Osoba jest omegalizacją ewolucji uniwersalnej na      )
( http://www.mk.w.pl | określonym odcinku etapowym (Teilhard de Chardin)     )