Re: Klient do poczty pod Xy

> 1) Ostatnio używam evolution. Program mocno wzorowany na Outlooku ale
> dość sprawny i zgrabny (jeśli zapomnieć o dość kretyńsko porozmieszczanych
> opcjach w menu). http://www.ximian.com (są linijki dla APTa).
przykro mi ze to robie, ale musze odradzic Evo. Sam go uzywalem dosc dlugo
i bylem bardzo zadowolony, ale evo zwislo i potem juz nie wstalo. Znam trzy
osoby ktorym evo po prostu przestalo dzialac i juz sie nigdy nie podnioslo.
Probowalem wszystkiego - nic :-( Za to godny polecenia i rownie wygodny
(tym razem bazowany na Outlook Expressie) jest Sylpheed.

> ale evolution posiada tak filtry jak wirtualne foldery
sylpheed tez.

--
pozdrawiam
Registered Linux User:   248664 | Powered by: Debian GNU/Linux Sid