Re: ŻarłoRAMne XFree86

On 05 Mar 2002 21:45:07 +0100 Marcin Kasperski
<Marcin.Kasperski@acn.waw.pl> wrote:

> No a skoro już zeszliśmy na window-managery.  WindowMakera używałem
> przez ponad rok ale ... jakoś się nie zakochałem i tak z pół roku temu
> porzuciłem. fluxboxa nie znam. W KDE jakoś szczególnie zakochany nie
> jestem ale bardzo polubiłem kilka jego bajerów:
> - pasek z listą odpalonych procesów, obsługujący (dostępne ostatnio)
>   grupowanie różnych okien tej samej aplikacji
> - Alt-F2 (!)
> - łatwe dodawanie i usuwanie ikonek z paska
> - wygodny mały zegarek rozwijający się w kalendarz
> W sumie chętnie bym zmienił środowisko (zwłaszcza że używam głównie
> [...]

gnome-panel (typ menu posiada zegarek z pim-em (gnome-pim)) - dodajesz
tasklist_applet i masz to co lubisz w KDE (alt-f2 nic mi nie mówi).

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

             Nonsense. Space is blue and birds fly through it.
             		-- Heisenberg