Re: Klient do poczty pod Xy

Adrian Siemieniak <sauron@sql.ic.com.pl> writes:

> Myslalem ze mozilla wystarczy a tu klops - ten program jest tak niewygodny
> ze poprostu rece opadaja (tam uzywanie 2 lub wiecej  serverow smtp jest
> tragiczne...) - a czytelnosc programu... no nie wazne - moze ktos
> podrzucic nazwe programu do poczty na kilka kont (zwykle pop/smtp) z
> mozliwoscia uzywania kilka pop i smtp, filtrowanie listow?

1) Ostatnio używam evolution. Program mocno wzorowany na Outlooku ale
dość sprawny i zgrabny (jeśli zapomnieć o dość kretyńsko porozmieszczanych
opcjach w menu). http://www.ximian.com (są linijki dla APTa).

2) Do filtrowania listów to ja stosuję metodę opisaną na
   http://simon-cozens.org/writings/mail-audit.html
ale evolution posiada tak filtry jak wirtualne foldery

--
( Marcin Kasperski   | Communication takes place between people, documents   )
( http://www.mk.w.pl |                are secondary. (Booch)                 )