Re: ODP: pascal

On Tue, 5 Mar 2002, Adrian Merda wrote:

> A mam jeszcze jedno pytanie czy istnieje odpowiednik srodowiska Turbo
> Pascala 7.0 firmy Borland. Chodzi mi o edytor graficzny.

jesli chodzi Ci tylko o edytor to polecam emacs, jesli w menu ustawisz
sobie help/options/global font lock bedziesz mial wszystko ladnie
pokolorowane, dodatkowo sam edytor zajmie sie za Ciebie tabulacjami.

Istnieje rowniez jed, (vi oczywiscie tez) ale ja sie do niego jakos nie
przekonalem, ponad 5 lat uzywania emacsa robi swoje :))

--
mirek