Re: exim ....

On Mon, Mar 04, 2002 at 04:17:17PM +0100, seeb@seeb.pl wrote:
>W Twoim liście datowanym 2 marca 2002 (12:51:40) można przeczytać:

hmm... czy aby napewno w moim? ;-P

>mialem ten sam problem :)
>i ktos z grupy przyslal mi cos takiego

Dokładnie to podesłałem coś takiego:
http://lists.debian.org/debian-user-polish/2001/debian-user-polish-200110/msg00006.html

(Google + lists.debian.org rulz ;)

Nie jestem tylko pewny, czy to dokładnie ten problem jest...
Zapewnienie tego, aby "było widać" że inny_user wysyła z
@poczta.costam.pl a nie z @costam.pl nalezy chyba jednak do
przepisywania/kontroli nagłówków a nie mechanizmu aliasowania.

--
Jacek Politowski  [RPL.olsztyn]