Re[2]: exim ....

Witajcie,

W Twoim liście datowanym 2 marca 2002 (12:51:40) można przeczytać:

mialem ten sam problem :)
i ktos z grupy przyslal mi cos takiego

rpl_aliases:
  driver = aliasfile
  file = /etc/exim/poczta.domena.pl
  search_type = lsearch
  domains = poczta.domena.pl

rpl_aliases:
  driver = aliasfile
    file = /etc/exim/jakas.domena.pl
    search_type = lsearch
    domains = jakas.domena.pl
i dzieki wielkie mu za to !!!!:)

mam konto jacek i konto jacekw
no i co zrobic zeby obaj mieli jacek@poczta.domena.pl i jacek@jakas.domena.pl ?
heh proste:
host:~#cat /etc/exim/jakas.domena.pl
jacek: jacek
host:~#cat /etc/exim/poczta.domena.pl
jacek: jacekw
chyba nie musze mowic o co chodzi mowi samo za siebie
zakladam ze masz poprawny dns wiec w ustawieniach jednego bedzie pop3 i smtp ustawione na
jakas.domena.pl a u drugiego poczta.domena.pl

za jednym zamachem masz zalatwione wszytko jak trzeba
powodzenia

--
Pozdrowienia,
 seeb                            mailto:seeb@seeb.pl