Re: kernel

łukasz <azazello@civ.pl> writes:

>  witam
>
>  czy ktos moglby przedstawic cala procedure upgrade'u kernela od
>  momentu
>  make dep && make clean && make bzImage && make modules && make
>  modules_install <=== to juz mam za soba, ale po restarcie nic (
>  przynajmniej na moje oko ) sie nie zmienilo.

To już naprawdę niewiele Ci zostało. Musisz tylko namówić Linuxa,
by wystartował z nowego jądra. A jak - to już zależy od tego jakiego
boot-managera używasz (w typowym wypadku trzeba zrobić wstawkę
w /etc/lilo.conf wskazującą na nowe jądro i napisać lilo).

--
( Marcin Kasperski   | Osoba jest omegalizacją ewolucji uniwersalnej na      )
( http://www.mk.w.pl | określonym odcinku etapowym (Teilhard de Chardin)     )