Re: kernel

On Sun, Mar 03, 2002 at 08:11:30PM +0100, łukasz wrote:

> czy ktos moglby przedstawic cala procedure upgrade'u kernela od
> momentu
> make dep && make clean && make bzImage && make modules && make
> modules_install <=== to juz mam za soba, ale po restarcie nic (
> przynajmniej na moje oko ) sie nie zmienilo.

Czytałeś Kernel-HOWTO ?
Jest tam chyba wystarczająco dokładnie opisane co i w jakiej
kolejności należy zrobić.

Ja wolę jednak używać tego co Debian ma do zaoferowania w dziedzinie
kompilacji kernela.

# apt-get install kernel-package

W readme jest wyjaśnione chyba wszystko co na początek jest potrzebne.

--
Jacek Politowski  [RPL.olsztyn]