Re: ac97

On Sat, 2 Mar 2002, Adam Byrtek wrote:

> ac97 to tylko rodzaj chipu na karcie... jesli, jak mowisz, to karta
> wbudowana w plyte - stawiam na modul via8cxxxx_audio (ktory zreszta
> wymaga do dzialania ac97_codec). Sprobuj.

to nie byl czipset via, ale udalo mi sie zaladowac mobul i810_audio, on
tez wymaga ac97_codec, w /proc/modules, /proc/interrupts,
/proc/devices i /proc/ioports pojawily sie odpowiednie wpisy jednak w tym
miejscu pojawil sie kolejny problem,  otoz przy probie odtwozenia czegos
za pomoca mpg123 pojawia sie nastepujacy komunikat:

""""""""
debian:/tmp# mpg123 Bare_Naked_Ladies_-_01_-_Too_Little_Too_Late.mp3
High Performance MPEG 1.0/2.0/2.5 Audio Player for Layer 1, 2 and 3.
Version 0.59r (1999/Jun/15). Written and copyrights by Michael Hipp.
Uses code from various people. See 'README' for more!
THIS SOFTWARE COMES WITH ABSOLUTELY NO WARRANTY! USE AT YOUR OWN RISK!
Title  : Too Little Too Late             Artist: Barenaked Ladies
Album  : Maroon                          Year  : 2000
Comment: Not My Rip                      Genre : Pop-Folk

Playing MPEG stream from Bare_Naked_Ladies_-_01_-_Too_Little_Too_Late.mp3
MPEG 1.0 layer III, 192 kbit/s, 44100 Hz stereo
No supported rate found!

I program konczy dzialanie.

Czym takie zachowanie sie moze byc spowodowane?

pozdrawiam
--
mirek