ac97

	Mam problem z obcluga karty dzwiekowej. Nie wiem o tej karcie zbyt
wiele, jedynie to co wyczytalem w lspci i cat /proc/pci:

00:1f.5 Multimedia audio controller: Intel Corp. 82820 820 (Camino 2)
Chipset AC'97 Audio Controller (rev 04)

  Bus  0, device  31, function  5:
    Multimedia audio controller: Intel Unknown device (rev 4).
      Vendor id=8086. Device id=2445.
      Medium devsel.  Fast back-to-back capable.  IRQ 9.  Master Capable.
No bursts.
      I/O at 0xe800 [0xe801].
      I/O at 0xef00 [0xef01].

Karta jest zintegrowana na plycie glownej, nic wiecej nie wiem, poniewaz
to nie ja kupowalem ten komputer, jedynie to, ze to plyta dla P4.

Czy istnieje jekis sposob na uruchomienie dzwieku (najlepiej bez ALSA)?
Debian woody
linux 2.2.20

dodam, ze wlaczenie do jadra modulu ac97_codec nic nie daje, tzn modul sie
laduje, ale eektu nie ma:

debian:/home/mirek# cat a > /dev/dsp
bash: /dev/dsp: Nie ma takiego urządzenia

--
mirek