Re: CD audio

27 lutego 2002 o 21:25 Marcin Landowski napisał(a):

ML> Chodzi o to, że gra wszystko, z wyjątkiem płyt CD audio. I nie
ML> wiem, jak zmusić system, aby widział takie płyty. Jeżeli nie
ML> zamontuję - wszelkie odtwarzarki CD audio twierdzą, że płyty nie
ML> ma. Zamontować - nie wiem jak :-(((. W manie do mount nie
ML> znalazłem opcji do montowania płyt audio (jaki to parametr t?).
ML> W fstab mam dla CD ustawione auto.

No właśnie, ja też się "podłączam" pod pytanie kolegi, gdyż swego
czasu też mnie to interesowało. Dodam, że problemu nie było przy
użyciu konsolowego playcd (albo cdplay - nie pamiętam) natomiast nie
było sposobu, aby odtworzyć płytę pod xmms.

--
[  Bartłomiej Krajewski  ]
[   www.kozanostra.org   ]