Re: Problemy z /proc

On 26 Feb 2002, Miroslaw Sankowski wrote:

> Nie wiem, gdzie tego typu komunikaty są zapisywane (nie ma ich w
> /var/log/*). Patrząc na start systemu zauważyłem tylko napisy:
>
>  * cośz proc */
> None was mounted

Ja tez nie wiem, mozesz sprobowac dodac linie
/bin/sleep 5
co spowoduje wstrzymanie dzialania na 5 sekund (oczywiscie pod warunkiem,
ze sleep znajduje sie w systemie.

> Więce spostrzeżeń na razie nie mam. Pozdrawiam,

Wiec ja podziele sie swoimi. zrobilem w /etc/init.d/mountall.sh takie cos:
mount -avt nonfs,nosmbfs,noncpfs,noproc
/bin/df -a > /al_ma_kota

mount -at proc
/bin/df -a > /ala_ma_kola

i (* uwaga *), obydwa pliki sa identyczne, tzn, /proc jest montowany
wczesniej. Wydaje mi sie, ze / i /proc montowane sa jeszcze przed
wykonaniem mountall.sh, chetnie bym to sprawdzil przez dodanie wpisu df -a
przed liniami mount ... tegoz pliku, ale troche sie boje zwisu (a nie mam
cdromu ani innego systemu na dysku, zeby moc poprawic plik)
Podaj jeszcze jakie skrypty startujesz przed mountall.sh.

Sprawdzales konfigurecje jajka? Masz zaznaczone /proc filesystem support w
Filesystems?

--
mirek