Re: Problemy z /proc

> Teoretycznie nie powinno to nic pomoc, kolejnosc montowania systemow
> plikow jest tak, ze najpierw montowane sa tokalne, pozniej proc, jeszcze
> pozniej swap a na koncu (ewentualnie) sieciowe systemy plikow.

Próbowałem z tym wcześniej. Nie działało. Ale żeby się upewnić dzisiaj
postąpiłem zgodnie z sugestią. Nadal nie działa:)

> A sproboj moze w /etc/init.d/mountall.sh zamiast linii
> mount -at proc
> dac
> mount -avt proc
> i zobacz czy dostaniesz jakas ciekawa informacje.

Nie wiem, gdzie tego typu komunikaty są zapisywane (nie ma ich w
/var/log/*). Patrząc na start systemu zauważyłem tylko napisy:

 * cośz proc */
None was mounted

Więce spostrzeżeń na razie nie mam. Pozdrawiam,
--
Miroslaw Sankowski (PIT OG) <msankowski@pit.gda.pl>