problem z ess1868 pod Debianem kernel: 2.2.17...

Czesc

Moj kumpel ma nastepujacy problem, a ze i ja mam podobna karte, to i mnie
sie moze w niedalekiej przyszlosci spotkac:

[...] mam problem z ww. karta pod debian'em 2.2
przekopilowalem juz kernel'a z odpowiednimi (jak mi sie wydaje )
ustawieniami ale problem wystepuje przy instalacji modulu sb
pojawia sie standardowy komunikat :device or resource busy
moze ktos mi pomoze ...
..czy musze upgrade'owac kernela do 2.4 ???(i czy to cos pomoze)
BTW kiedys mialem starego mandrake'a 6.1 i wszystko bylo ok

pliz o pomoc

Slawek