Re: php-4.x i mysql-3.23.49 problem

Marcin napisal:

> Jeśli miałbym coś poradzić, to pobranie pakietu źródłowego z wersji
> "testing" i skompilowanie go na potato a następnie zainstalowanie tak
> powstałych deb-ów.
>
> Marcin

... tak ale [ ;-)) ]

1) nie ma na mysql.org zrodel (albo nie wim gdzie szukac)
2) nie jestem zbyt mocny w kompilowaniu zrodel :(
-----
Jest dostepny co prawda mysql 3.23 w wersji binarne ALE
1) nie wiem co to znaczy.
2) jezeli znaczy to ze moge sobie skonfigurowac tak system zeby chodzil z
katalogu
 w ktorym sie binaria roztaruja to gdzie jest (lub powinien byc ten plik
konfiguracyjny)

Wiem ze te pytania nie dotycza bezposrednio Debiana ale na listach mysql
dostaje
informacje o RH i rpm'ach

P.S.
Czy moze ktos wie czy Debian planuje wlaczyc mysql ver >= 3.23.x do
dystrybucji ?

Mocna zdebianizowany Marek Wysmulek.