Re: Plugin flash'a i inne javy

On 19 Feb 2002, Tomasz Proć wrote:

> chcialbym sie dowiedziec jak grupowicze rozwiazuja kwestie
> instalowania pluginow z flashem oraz java do galeona/mozilli
> w 'sidzie'.

Ja napisze jak rozwiazalem ten problem w woodym.
Pluginy do flasza dodalem sobie kiedys (pzynajmniej rok temu) do katalogu
$HOME/.mozilla/plugins po czym przegralem je do /usr/local/mozilla/plugins
(tam mam mozille).
Jesli chodzi o jave: (napisze jak mam teraz, a nie jak bylo
kiedys) sciagnalem j2re-1_3_1_01-linux-i386.bin od suna, zainstalowalem do
/usr/local/java, stwozylem link
/usr/local/mozilla/plugins/libjavaplugin_oji.so ->
/usr/local/java/jre1.3.1_01/plugin/i386/ns600/libjavaplugin_oji.so

i to by bylo na tyle.
Mozilla nie jest instalowana z dystrybucji, lecz sciagana z
ftp.mozilla.org (z mirrora wlasciwie) i przegrywana do /usr/local, sadze,
ze w przypadku instalacji z pakietu roznica bedzie polegala jedynie na
koniecznosci znalezienia odpowiednich katalogow.

Jeszcze jedno dodam: odpowiednie pliki mozna rowniez polozyc, przylinkowac
w katalogu domowym usera, ale po co?

--
mirek