Re: mplayer a sdl

On Fri, 15 Feb 2002, Michał Skuza wrote:
> U mnie po zainstalowaniu sterowników nvidii, wymiata na openGL, co na
> celeronie 375 uważam za niezły wynik. Co ciekawe nie działa przełączanie
> na pełny ekran w czasie odtwarzania, trzeba użyć opcji -fs. (v. ~0.1.6)
U mnie na cel@466 z Matroxem G400 i jadrem 2.2.19 oraz XFree 3.3.6
(potato) czesto musialem odpalac mplayera z opcja -framedrop ale po
przejsciu na jaderko 2.4.17 i na XFree 4.1.0 moj procesor sie "nudzi"
przy ogladaniu filmikow (podejrzewam, ze pomogla glownie zmiana jadra)

--
  Wojtek ---======= icek@pwr.wroc.pl =======--- Pietkiewicz
 Świadomość - jest to emergentna własność 2-go rzędu struktur