Re: Opera 6.03 TP a polskie czcionki

On Fri, Feb 15, 2002 at 07:46:48PM +0100, Rafal Zawadzki wrote:

> Ale spotkało mnie miłe zaskoczenie, na komputerze w pracy zainstalowałem
> dzi¶ woody'ego, opera jak wyżej i mam polskie czcionki na stronach. W
> domu taki sam zestaw i czcionek nie ma :/ Gdzie podrasować operę aby
> naprawić to?

wydaje mi się, że co¶ ruszyło się. problemy mam z czcionkami gdy nie
korzystam z xfstt, w momencie kiedy korzystam to arial i times new roman
mam w dobrym kodowaniu. jak skonfigurować teo czcionki bybez xfss były
dobrze widziane w ixach ? bo opera potrzebuje nazw typu Arial a nie
[ttf] Arial....

--
  Rafał Bluszcz Zawadzki Linux registered user #232814
 Ekg 171381 rafael(at)ats.com.pl /Not Tested On Animals/