Re: mplayer a sdl

On Thu, Feb 14, 2002 at 11:16:19PM +0100, Mirek Grochowski wrote:

> a devy sa w tym? bo jesli nie to zainstaluj i przekompiluj mplayera,
> najlepiej od razu wersje 0.6.

faktycznie, wtedy najpierw skompilowalem a potem zainstalowalem sdl... w
kazdym baddz razie dziala strasznie wolno przy zoomingu, ale wtedy
zawsze pozostaje :

> sposob: -vo x11, potem powiekszam okno, i uzywajac Ctrl+Alt+SzaryPlus
> zmieniam rozdzielczosc, troche to glupia metoda, ale u mnie niestety
> jedyna jaka dziala.

geeniaaalne rozwiązanie :))))) divx teraz śmigają, dzięki za pomoc :)

--
  Rafał Bluszcz Zawadzki Linux registered user #232814
 Ekg 171381 rafael(at)ats.com.pl /Not Tested On Animals/