Re: wmaker i polskie czcionki

On Thu, Feb 14, 2002 at 01:29:12AM +0100, Jacek Politowski wrote:

> # dpkg-reconfigure xserver-xfree86
> i wybrać odpowiednią mapę klawiatury (czyli 'pl') ?
Po wybraniu dedykowane mojej karcie mach64:

dexconf: cannot generate configuration file;
shared/xfree86v3/config/inputdevice/keyboard/rules not set.  Aborting.
Reconfigure the X server with "dpkg-reconfigure" to correct this
problem.
Unable to write X server configuration file.
bluszcz:~#

--
  Rafał Bluszcz Zawadzki Linux registered user #232814
 Ekg 171381 rafael(at)ats.com.pl /Not Tested On Animals/