Re[2]: debian sid i dziwny problem z manem (oraz troche ogolnie o sid'ie)

localeconf wysypuje sie na kernelach z patchami typu OW, ktos z listy
to zglaszaj juz jako blad po konsultach ze mna ;) jesli nawet na
normalnym kernelu ci sie nie kompiluja locale to moge udostepnic Ci
odpowiednie juz skompilowane wystarczy je tylko skopiowac i bedzie
wsszystko smigaaaaaaaaac.

--
Z pozdrowieniami Rafał Zawadzki | http://ats.com.pl/~rafael/gpg.asc  |
 Linux registered user #232814  | 56AE 31AD 7D38 0FF5 E147           |