Re: poczta usuwanie duplikatow w poczcie

On Mon, 11 Feb 2002 08:37:10 +0100, Krzysztof Krzyzaniak wrote:

> Uniwersalnej metody nie ma. Z metod nieuniwersalnych. Przegrepuj skrzynkę
[...]

Z innych metod nieuniwersalnych, dokładnie to powinien zrobić
formail -D jakas-duza-liczba jakis-plik -s < mailbox >> nowy-mailbox
Disclaimer: nigdy tego nie próbowałem.

--
Michał Politowski -- mpol@lab.icm.edu.pl
Warning: this is a memetically modified message