Re: debian sid i dziwny problem z manem (oraz troche ogolnie o sid'ie)

On Sun, Feb 10, 2002 at 12:01:28PM +0100, jackalek wrote:
> pakiet które wymieniles mam zainstalowane. Tyle ze ten sid to jednak
> naprawde jest unstable. Podczes zabazy z manem i localali znalzlem dwa

to fakt e czasem sporo zeczy wymaga recznej poprawki, czasem jednak
wystarczy apt-get upgrade, bo faktem jest ze praktycznie co dzien
zmienia sie sporo rzeczy.

> bugi, juz je zglosilem. Mana w koncu uruchomilem, chodzilo o to ze
> skrypt postconf nie wywoluja man-db. A locales maja buga podczas
> generacji polskich locali. Jak wybiore pl_PL.ISO-8859-2 to skrypt
> zapisauje do pliku /etc/locales.gen taka linijke:
>
> pl_PL ISO-8859-2
>
> no i localeconf wysypuje sie z segmentation falout
> Jak recznie zmienie na pl_PL.ISO-8859-2 to dziala oki, ale dalej
> system twierdzi ze nia mam polskich locale zainstalowanych poprawnie
> mimo ze zmienne LC_* sa zadeklarowane. I tu sie wylozylem, ale
> prowadze walke co jest nie tak

proccedur ktora zawsze stosuje przy instalacji sida/woodego czy innych
mediow to: w pliku /etc/locale.gen dodaje odpowiednie aliasy
z /usr/share/doc/locales/SUPPORTED.gz acz usuwam kropke
wiec linijka odpowiedzialna za odpowiedni locale wyglada tak:
pl_PL ISO-8859-2
nastepnie odpalam skrypt locale-gen
a potem to juz tylko ustawienie odpowiednich zmiennych LC_ i LANG
np w /etc/environment